Potrebujete pomoč? Pokličite nas: 040 704 905‬

Splošni pogoji poslovanja

  1. Splošno

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Namen splošnih pogojev poslovanja (v nadaljevanju: SPP) je jasno definirati pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov spletnega centra pri uporabi spletne trgovine, naročanju, nakupu in prodaji blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini, ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom spletne trgovine Eureka (v nadaljevanju: ponudnik, podjetje ali Eureka).

Kot kupec/uporabnik (v nadaljevanju kupec ali uporabnik) po teh pogojih poslovanja se razume vsaka fizična oseba, ki je potrošnik, ter pravna ali fizična oseba, ki ni potrošnik, in je opravila nakup na spletni strani Eureka, pri čemer določene, v teh pogojih poslovanja navedene pravice pripadajo le kupcem, ki so potrošniki.

V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je kupec fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine Eureka (podjetja W.D.S. d.o.o), pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga in storitev, ki so na voljo v spletni trgovini.

Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji.

Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi pogoji poslovanja, sicer naročila ne more oddati. Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, kupec pa si jih lahko prenese na svojo elektronsko napravo prek internetne povezave.

  1. Podatki ponudnika

Naziv: W.D.S., Trgovina in internetna prodaja, d.o.o.

Skrajšani naziv: W.D.S. d.o.o.

Naslov: Papirnica 12, 4220, Škofja Loka

Telefon na sedežu podjetja: 040 347 563

Elektronska pošta: info@trgovinaeureka.si.

Zavezanec za DDV: DA

Matična številka: 9406255

ID za DDV: SI36459526

SKD: J63.120

Transakcijski računi: NLB d.d. – SI56 0284 3026 4863 433

  1. Kontakti

Če potrebujete splošne informacije ali pomoč o spletni ponudbi, uporabi spletne strani, spletnih naročilih, spletni dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na naše osebje, in sicer na telefonsko št. 040 347 563 ali nam pišite na E-pošto: Info@trgovinaeureka.si.

  1. Cene

Cene prikazane v spletni trgovini Eureka, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno napisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

  1. Naročanje

Naročanje v spletni trgovini Eureka poteka v slovenskem jeziku preko ineterneta 24 ur dnevno 7 dni v tednu. Blago je na voljo do odprodaje zalog.

Izberite kategorijo in izdelek ki vas zanima, v naslednjem koraku boste našli vse podatke o izdelku in njegovi ceni. Če bi izdelek kupili lahko kliknete na “kupi takoj” ali pa na “dodaj v košarico”, v primeru da bi radi nadeljevali z nakupovanjem. Stran vas bo peljala na “blagajno”, kjer boste vnesli svoje podatke, izbrali način plačila in dostave. V primeru da ste se v kateremkoli koraku naredili napako se lahko s puščico nazaj vrnete na prejšni korak. Če je bilo  naročilo že zaključeno nas o tem obvestite in preklicali ga bomo za vas.

Ob zaključku naročila z izbiro potreditvenega polja potrjujete, da v cetoti sprejemate pogoje poslovanja.

  1. Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletnega centra Eureka lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletnega centra Eureka. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte Info@trgovinaeureka.si

V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

  • v naslovu sporočila: preklic naročila
  • v vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila
  1. Dostava

V spletnem centru Eureka stremimo k hitri in profesionalni dostavi naročenega blaga. Dostava naročenega blaga se izvede roku 48. ur. To ne velja za blago, ki ni na zalogi.

Dostava se izvaja do vrat objekta (vhoda v večstanovanjsko stavbo oz do vhodnih vrat enostanoanjske stavbe.

Pogoji in cene dostave veljajo za območje Slovenije, za dostavo izven države nas kontaktirajte.

Spletna trgovina Eureka ponuja več možnosti dostave in možnost brezplačnega osebnega prevzema:

Klasična dostava

 

Dostavo po pošti izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko zahtevate ponovno dostavo ali pa naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije ali njihovih prevemnih mestih.

Dostava z vnosom

Naročen izdelek dostavimo v najkrajšem možnem času, prinesemo pa ga tudi v vaše stanovanje in tako poskrbimo za varnost pri transportu.

Pred dostavo in vnosom preverite dimenzije izdelka in zagotovite dovolj prostora, da je izdelek mogoče varno vnesti.

Stroški dostave

 

 TEŽA IZDELKA

KLASIČNA DOSTAVA

 

DOSTAVA Z VNOSOM

 

DO 31,5KG

10€

 

20€

 

DO 70KG

20€

 

35€

 

DO 100KG

25€

 

40€

 

100KG ALI VEČ

30€

 

45€

 

                  

 

 

 

Osebni prevzem

Izdelke, kupljene v spletni trgovini Eureka, lahko prevzamete tudi osebno v našem skladišču. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo. Po prejetem obvestilu je prevzem mogoč ob dogovorjenem času.

  1. Plačila

 

Spletni center Eureka (podjetja W.D.S. d.o.o.) omogoča naslednje načine plačevanja:

Po predračunu

 

Zahtevek za izdajo predračuna lahko oddate tudi v postopku zaključka vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, vam bomo preko elektronske pošte samodejno posredovali predračun.

 Plačilna kartica

 

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: Visa,, Mastercard, Maestro in Diners. Omogočamo tudi obročno plačilo s kartico Diners Club.

 Po prevzetju

 

Izberete lahko tudi plačilo po prevzetju blaga, če je le možno imejte pripravljen točen znesek.

  1. Pogodba

Pogodba, sklenjena na daljavo, se sklene med Eureko in uporabnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo. To organizirano prodajo na daljavo vodi Eureka, ki za namen sklenitve pogodbe vse do trenutka njene sklenitve uporablja izključno sredstva za komuniciranje na daljavo.

Eureka in uporabnik medsebojne pravice in obveznosti pri nakupu blaga in storitev na daljavo urejata s temi pogoji, ki predstavljajo sestavni del pogodbe, sklenjene na daljavo. Uporabnik se mora pred sklenitvijo pogodbe na daljavo seznaniti z vsebino teh pogojev ter potrditi strinjanje s pravicami in obveznostmi, ki izhajajo iz teh pogojev in z obveznostjo plačila. Uporabnik si lahko te pogoje prenese na svojo elektronsko napravo prek internetne povezave.

Z oddajo spletnega naročila kupec potrdi strinjanje s plačilom in s temi pogoji poslovanja, ki jih brezpogojno sprejema v celoti.

Naročilo o nakupu blaga in storitev je praviloma sklenjeno, ko uporabnik spletne trgovine na elektronsko pošto prejme potrdilo o naročilu, če pogoji pri posamezni ponudbi izrecno ne opredeljujejo drugače. Pogoje o nakup blaga in storitev in potrdilo o opravljenem naročilu blaga in/ali storitev uporabnik prejeme na e-naslov, ki ga je vpisal ob registraciji ali neregistraciji.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 040 347 564 ali na elektronskem naslovu info@trgovinaeureka.si.

  1. Odstop od pogodbe/vračilo blaga

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov Eureke, Papirnica 12, 4220 Škofja Loka ali po elektronski pošti na naslov info@trgovinaeureka.si.). Potrošnik si lahko s spletne strani prenese obrazec za odstop od pogodbe  in ga v roku pošlje ponudniku. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priporočljivo je, da je priložena tudi kopija računa in druga pripadajoča dokumentacija.

Če je potrošnik blago, ki je dobavljeno na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ponudniku brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Priporočljivo je, da potrošnik blago vrne skupaj s pripadajočo embalažo in dokumentacijo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe, če je to protrebno.

Kadar potrošnik odstopi od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani ponudnika). Vrnjeni znesek torej zajema tudi stroške standardne dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga. V primeru, da je bila izbrana nadstandardna dostava, je ponudnik potrošniku ni dolžan vrniti.

Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. V kolikor se z namenom hitrejše povrnitve kupnine strinjate z nakazilom na vaš TRR (brez dodatnih stroškov), to, prosimo, označite/napišite na obrazcu ali izjavi, s katerim podate odstopno izjavo. V tem primeru pa potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga.

Pravica do odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek odprete, pregledate in če vam ne ustreza, odstopite od pogodbe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga).

Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov v izogib zmanjšanju vračila kupnine, smo pripravili kratka priporočila, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen;
  • ob vrnitvi izdelka ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine;
  • z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem na izdelkih, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji, ohišja aparatov itd. …);
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo;
  • zaščitno folijo odstranite pazljivo, saj nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (npr. temne lakirane površine);
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju; to pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ne sme biti opravljena ob vračilu blaga;
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema) ali pečat na higienskih aparatih (električne zobne ščetke, depilatorji…);
  • na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija…);
  • na izdelkih ne smejo biti vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske…) ali poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov;
  • ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga. V primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je Eureka upravičena od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti. Ceno zmanjšanja vrednosti blaga najprej določi trgovina Eureka, če se potrošnik s tem strinja oz. nima nobenih pripomb, potrošnik vrne dogovorojeno vsoto prodajalcu. Morebitni spor glede višini zmanjšanja vrednosti se rešuje na sodišču.

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
  • za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (brivniki, depilatorji, strižniki, zobne ščetke, oblikovalci brade, dodatki za britje, laserski odstranjevalci dlačic, strižniki nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalniki dlačic na telesu, dodatki za nego zob, dodatki in nastavki za osebno nego, otroški pripomočki in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen pečat ter nakazujejo uporabo izdelka),
  • za blago, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka, je privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe in je podjetje predložilo potrdilo na papirju ali če se potrošnik s tem strinja, na drugem trajnem nosilcu.

Pred vračilom izdelka, ki ga na spletni strani Eureka prodaja prodajalec W.D.S. d.o.o., nas lahko obvestite na info@trgovinaeureka.si..

Blago lahko vrnete na dva načina:

  • kupljen izdelek pošljite na naslov skladišča (Sveti Duh 21, 4220 Škofja Loka). Priporočljivo je da izdelek pošljete skupaj z embalažo in vso pripadajočo dokumentacijo.
  • kupljen izdelek lahko na lastne stroške vrnete osebno v naše skladišče (Sveti Duh 21, 4220 Škofja Loka) in tam opravite vračilo kupljenega izdelka. Priporočljivo je da izdelek pošljete skupaj z embalažo in vso pripadajočo dokumentacijo.

Kupec je za transport dolžan blago ustrezno zaščititi.

  1. Garancija

Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem

povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga

kupec uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora prodajalec[ potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Zahtevek za uveljavljanje pravic iz naslova garancije lahko uveljavljate preko obrazca na elektronski naslov info@trgovinaeureka.si..

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Popravila bele tehnike se izvajajo na domu.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

  1. Obvezno jamstvo za skladnost

Skladnost blaga

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Blago je skladno s prodajno pogodbo, kadar:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
  • ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • je take kakovosti in ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • je take količine in ima značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v
  • predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da
  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel, je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

Blago z digitalnimi elementi je skladno:

  • če prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju, ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju ali v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
  • kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Skladnost pri namestitvah:

  • če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
  • če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Skladnost pri digitalni vsebini ali storitvi

Digitalna vsebina ali digitalna storitev je skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in druge lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • je primerna za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • je posodobljeno, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna tudi ko:

  • ustreza namenom, za katere se običajno uporablja digitalna vsebina ali digitalna storitev iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, če tehnični standardi za določen sektor ne obstajajo;
  • je dobavljena skupaj z vsemi dodatki in navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno;
  • je skladna z morebitno poskusno različico ali predogledom digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki ga je podjetje dalo na razpolago pred sklenitvijo pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • je take količine ter ima značilnosti in zmogljivostne lastnosti, vključno v zvezi s funkcionalnostjo, združljivostjo, dostopnostjo, kontinuiteto in varnostjo, kot so običajne za digitalno vsebino ali digitalno storitev iste vrste in ki jih lahko potrošnik razumno pričakuje glede na naravo digitalne vsebine ali digitalne storitve in ob upoštevanju javne izjave, podane zlasti pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu podjetja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če podjetje dokaže, da za zadevno javno izjavo ni vedelo in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedelo, je bila javna izjava do sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Posodobitve digitalne vsebine ali digitalne storitve so skladne, če podjetje zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Podjetje zagotovi, da so posodobitve iz prejšnjega odstavka dobavljene oziroma dane na razpolago potrošniku v obdobju:

  • v katerem je treba v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dobavljati digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju
  • ki ga lahko potrošnik razumno pričakuje glede na vrsto in namen digitalne vsebine ali digitalne storitve ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali niz posameznih dobav digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Neskladnost zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve se šteje za neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:

  • je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev integrirana s strani podjetja ali v okviru odgovornosti podjetja ali
  • je bilo predvideno, da digitalno vsebino ali digitalno storitev integrira potrošnik, do nepravilne integracije pa je prišlo zaradi pomanjkljivih navodil za integracijo, ki jih je zagotovilo podjetje.
  1. Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

Obvestilo prodajalcu

 

Jamčevalni zahtevek iz naslova neskladnosti potrošnik uveljavljate preko obrazca na elektronski naslov info@trgovinaeureka.si..

Rok uveljavljanja pravice iz naslova neskladnosti

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oziroma da ga pregleda pooblaščeni servis.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

Možnosti kupca v primeru neskladnosti

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1. Zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev blaga;
  2. Zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V primeru, da je obstoj neskladnosti sporen, mora prodajalec o tem obvestiti potrošnika v roku 8 dni od prejema jamčevalnega zahtevka.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik ima tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

  1. Informacije o pritožbenem postopku

Družba W.D.S. d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Stranka vloži pritožbo pisno, preko elektronske pošte na info@trgovinaeureka.si.. Pristojno osebje v podjetju bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Eureka bo poslala odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov).

Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. Eureka bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja Eureka dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

  1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Družba W.D.S, d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov – https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

  1. Zbiranje in varovanje osebnih podatkov

Informacije o upravljavcu

Upravljavec osebnih podatkov v pomenu, kot ga določata Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov in veljavni zakon, ki ureja varstvo osebnih podatkov – GDPR je:

W.D.S d.o.o.
naslov: Papirnica 12, 4220 Škofja Loka

e-mail: info@trgovinaeureka.si.

Osebni podatki

Politika varovanja osebnih podatkov ureja zbiranje, hrambo in obdelavo osebnih podatkov, ki jih ponudnik (W.D.S d.o.o.) zbira od vas, ko opravite nakup v spletni trgovini oziroma se naročite na prejemanje e-novic.

Namen obdelave podatkov

Ponudnik neposredno zbira podatke, ki jih kupci navedejo ob naročilu in jih potrebuje za obdelavo in dostavo naročila:
– ime in priimek (fizične osebe) oz. podatki podjetja (pravne osebe)
– naslov
– e-naslov
– telefonska številka

– davčna številka (pravne osebe)

Ponudnik te informacije posreduje tudi dostavnim službam, saj so potrebne za zaključek nakupa oziroma dostave kupcu. Z dostavimi službami ima ponudnik sklenjen dogovor o nerazkrivanju in skrbnim varovanju osebnih podatkov, kot narekuje zakonodaja.

Z izjemo obvestil, ki so povezana z naročilom, ponudnik ne kontaktira svojih kupcev, razen v primeru izrecnega strinjanja s strani kupca. Ponudnik in dostavna služba lahko kupca kontaktira tudi preko telefona, za dogovor o času dostave oz. morebitnimi nejasnostmi, ki se navezujejo na naročilo, saj za to obstaja zakoniti interes popolne izvedbe postopka nakupa.

Soglasje

Osebne podatke, ki nam jih posredujete ob prijavi oziroma jin navedete ob naročilu v spletni trgovini Eureka obdelujemo z vašim jasnim in nedvoumnim soglasjem, skladno z varstvom osebnih podatkov.

Soglasje za obdelavo osebnih podatkov podate s tem, ko na spletni strani Eureka ob prijavi v spletno trgovino ali ob prijavi na e-novice kliknete »pošlji«/»prijava«/»registracija«. (ali imaš) Svoje soglasje lahko kadarkoli umaknete s klikom na povezavo »odjava«. V primeru umika soglasja ne bomo več uporabljali vaših osebnih podatkov za obveščanje o vsebinah ponudnika. Morebiten umik soglasja ne vpliva na zakonitost obdelave vaših osebnih podatkov v času, preden je bil umik podan.

 

Vaše pravice

V skladu z določili Splošne uredbe EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR) imate pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov, pravico do popravka, pravico do izbrisa (»pozabe«), pravico do prenosljivosti, pravico zahtevati omejitev obdelave osebnih podatkov in pravico do ugovora. Vpogled v vaše podatke lahko kadarkoli zahtevate preko elektronske pošte na naslovu  info@trgovinaeureka.si.

Pri uveljavljanju vseh vaših pravic ali pri pridobivanju dodatnih informacij se obrnite na naše osebje za varstvo podatkov, ki vam je na voljo na e-naslovu:  info@trgovinaeureka.si.. Vašo vlogo bomo obravnavali in nanjo odgovorili v 30 dneh, kot je v skladu z GDPR.

Pooblaščeno osebje za varstvo osebnih podatkov podjetja W.D.S d.d., je dosegljiva pisno na naslovu: W.D.S. d.o.o., Pooblaščenec za varstvo osebnih podatkov, Papirnica 12, 4220 Škofja Loka, oziroma prek elektronske pošte: info@trgovinaeureka.si.

Čas hrambe osebnih podatkov

W.D.S.  hrani vaše osebne podatke toliko časa, kolikor je to potrebno za obdelavo spletnega naročila oziroma pošiljanja vsebin (e-novic), na katere ste se prijavili oz. naročili.

Rok hrambe osebnih podatkov se lahko razlikuje glede na veljavno sektorsko zakonodajo (npr. zakonodaja s področja davkov, računovodstva). V primeru, ko veljavna sektorska zakonodaja določa obvezne roke za hrambo osebnih podatkov, W.D.S. d.o.o. izbriše osebne podatke po poteku z zakonom predpisanega obveznega roka.

  1. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic/vračilo naročila.

Opisi in mere izdelkov so vnešeni na podlagi pridobljenih podatkov z uradne spletne strani izdelka. V primeru, da so mere bistvenega pomena za vgradnjo ali namestitev izdelka nas pred nakupom pokličite, da ponovno preverimo, če so podatki pravilni in v nasprotnem primeru poizvemo za točne podatke.

  1. Ukinitev uporabniškega računa

Če želite v spletnem centru Eureka ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov Info@trgovinaeureka.si.

V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • v naslovu sporočila: ukinitev uporabniškega računa.
  • v vsebini naročila: ime in priimek uporabnika, naslov uporabnika, elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

  1. Končne določbe

 

Ti pogoji pričnejo veljati 4.1. 2023 za uporabnike, ki kupijo blago ali storitev na ta ali po tem datumu.

Z dnem pričetka veljave teh pogojev prenehajo veljati dosedanji pogoji poslovanja.

Ti pogoji se objavijo in so dostopni na spletnem mestu Eureka. W.D.S., d.o.o.

Scroll To Top
  • Menu
Zapri
Domov

Vaša košarica 0

Zapri

Vaša košarica je prazna!

Nadaljujte nakupovanje